Suština ideje

PET WORLD je portal posredničkog tipa koji bi prvi put u regionu spojio dve povezane grupe. Sa jedne strane, u bazi podataka, nalazili bi se svi pružaoci usluga u pet industriji – grumeri, siteri, pansioni za pse, veterinari, treneri…, a sa druge vlasnici pasa i mačaka koji bi mogli da biraju najekonomičnije, transparentne usluge na lokaciji koja im odgovara.

Kako ideja pomaže malim i srednjim preduzećima da prevaziđu krizu?

Ponuđači usluga, koji uglavnom ne ulažu dovoljno u marketing i ne unapređuju tehnološki poslovanje dobiće priliku da, bez ikakvih troškova, ponude svoje usluge na ovom sajtu. Osim besplatne promocije i lakšeg dolaska do većeg broja klijenta, dobili bi i besplatan softver za vođenje posla – evidenciju korisnika, kalendar usluga, podsetnik za vakcinacije, „karton“ pasa odnosno mačaka, registar uplata, čime bi im bilo olakšano vođenje posla. Istovremeno, vlasnici ljubimaca bi na jednom mestu imali prikaz svih usluga, sa ocenama korisnika, transparetnim cenovnikom i svim potrebnim podacima pa bi mogli elektronski, uz pomoć jednostavnih filtera za pretragu, da zakazuju i plaćaju sve usluge.

Šta vas je motivisalo da razvijete ideju?

Kroz sedmogodišnji rad u pet industriji uvideli smo da uprkos značajnom rastu pet kulture, sektor usluga ne prati taj trend i da su im mnogi klijenti i dalje „nevidljivi“. A milion vlasnika kućnih ljubimaca (koliko ih ima u Srbiji) ne može da se informiše na jednom mestu šta im je sve na raspolaganju niti da odabere kvalitetnu uslugu po ekonomičnoj ceni.

Ideja u tezama

Posrednički sajt spojio bi pružaoce usluga i vlasnike kućnih ljubimaca, bez ikakvih dodatnih troškova, a uz obostrani interes. A portal bi imao zaradu od svake transakcije i to u iznosu od 15 odsto. U bazi bi se nalazili podaci svih pružaoca usluga, a pomoću jednostavnih filtera vlasnici pasa i mačaka bi odabirali i plaćali one usluge koje im najviše odgovaraju, vodeći se referencama korisnika, cenom, lokalitetom. Na taj način bi uštedeli i vreme i izbegli „pešačku pretragu“, a ponuđači usluga bi imali motiv da razvijaju svoje usluge, podižu kvalitet i bore se za nove klijente. Portal bi ponuđačima usluga obezbedio i digitalnu vidljivost kroz reklamiranje i kroz razne kampanje kojim bi se promovisao sajt, a samim tim i njihove usluge. Ujedno bi na raspolaganju imali besplatan onlajn softver za vođenje posla i evidenciju korisnika, što bi im dodatno unapredilo poslovanje. Na taj način, korisnici usluga imali bi veći i kvalitetniji izbor, a ponuđači usluga bi imali besplatan marketing zbog kojeg bi došli do većeg broja klijenta, a svoj posao bi vodili jednostavije i modernije i to bez ikakvih dodatnih troškova.

O timu

Naš tim čine dva “klastera”: 1) Biljana Stjelja i Nikola Nedeljković suvlasnici Pet magazina. U portfoliju imaju magazine “Pas” i “Mačka”, jedine u regionu koji se bave pet kulturom. Organizatori su brojnih događaja i kampanja za sve važne klijente u ovoj industriji – Nestle, Mars, Bayer, Premil, Husse… 2) Anđelka Ducić i Dušan Dželebdžić imaju bogato međunarodno IT iskustvo. Dušan se bavi 30 godina programiranjem. Govori osam jezika. Karijeru je razvijao u Litvaniji, SAD, Hong Kongu… gde i danas ima klijente. Anđelka se duže od 13 godina bavi razvojem digitalnog marketinga, rukovodila je sa najmanje 450 kampanja za klijente i startup preduzeća u Srbiji, UAE, SAD, Južnoj Koreji…

 

Korisni linkovi

https://petmagazine.rs/

https://5magazine.rs/