Suština rešenja

PRVI SRPSKI FUDKAST je jedinstveno mesto za promociju domaćih proizvođača visokokvalitetne hrane i njihovih proizvoda, ali i povezivanje sa potrošačima i bitnim akterima prehrambene industrije. To će biti PRVA WEB TELEVIZIJA posvećena jedinstvenom brendu srpske visokokvalitetne hrane. Kreiraćemo PRVOG SRPSKOG AMBASADORA VISOKOKVALITETNE HRANE, posećivaćemo proizvođače, organizovaćemo panele i zanimljive intervjue, istraživaćemo police marketa, razgovarati s liderima industrije, pričati o ukusima.

Kako rešenje pomaže malim i srednjim preduzećima da prevaziđu krizu?

Učinićemo da DOMAĆE bude sinonim za kvalitet. Unapredićemo imidž domaće hrane, ukazaćemo na njenu jedinstvenost, kvalitet, rad i priče iza nje. Glasnije ćemo govoriti o vrhunskim proizvođačima. Skrenućemo pažnju na originalne i manje poznate proizvode malih i srednjih preduzeća. Dovešćemo u fokus neotkrivene vrhunske ukuse i specijalitete. Želimo da nadoknadimo slabu zastupljenost ovih proizvoda u velikim trgovinskim lancima i pomognemo proizvođačima da dođu do kupaca. PSF će se emitovati na kanalima BELGRADE FOOD SHOW, mestu poslovnih susreta proizvođača i evropskih distributera i velikih kupaca. Na taj način ćemo im pomoći da dođu do novih tržišta.

Šta vas je motivisalo da razvijete rešenje?

Ono što nas najviše motiviše su proizvođači – sjajni ljudi koji stvaraju iste takve proizvode. Njihova smelost da kreiraju nesvakidašnje ukuse, kreativnost i inovativnost. Motivišu nas vrhunski ukusi, jedinstvena pakovanja i uspesi majstora domaće hrane u svetu. Motiviše nas Vladimir iz Svilajnca i njegov papreno dobar čili koji osvaja police UAE. Motiviše nas Tatjana iz Bečeja koja je usred pandemije izvezla namaze od maline u Saudijsku Arabiju. Ima ih još mnogo…

Rešenje u tezama

  • Prva web televizija
  • Promocija proizvođača visokokvalitetne hrane
  • Promocija visokokvalitetnih proizvoda
  • Prvi srpski ambasador visokokvalitetne hrane – Digitalni alat koji malim i srednjim proizvođačima visokokvalitetne hrane obezbeđuje vidljivost kod šire publike – Jačanje industrije visokokvalitetne hrane – Jačanje industrije hrane – Digitalni alat koji malim i srenjim proizvođačima pomaže da dođu do novih kupaca – Digitalno dostupan sadržaj u svakom trenutku na svakom uređaju – Povezivanje i osnaživanje malih i srednjih proizvođača – Izlazak na „teren“: u proizvodnje, voćnjake, hladnjače, restorane, institucije.. – Povezivanje malih i srednjih proizvođača sa najbitnijim akterima domaće industrije hrane – Edukacija proizvođača – Edukacija tržišta – Edukacija mladih, trenutnih i budućih potrošača – kupaca budućnosti – Inspiracija i motivacija budućih naraštaja, budućih proizvođača – Otvaranje dijaloga i duskusija na bitne teme – Prevazilaženje krize, otvaranje novih tema, pronalaženje alternative – Panel diskusije na važne teme – Intervjui sa ekspertima i bitnim akterima industrije hrane – Unapređenje Youtube kanala Belgrade Food Show

O timu

Ja sam Miloš Pejčinović i dolazim iz marketinške agencije DNA Communications koja već 2 decenije uspešno radi na polju marketinga i komunikacija. Od prvih dana u DNA, radio sam na sjajnim i pre svega ukusnim projektima na polju industrije hrane: Svet hoće domaće, Konkurentna privreda, Belgrade Food Show… Pored mene, okosnica tima su Marija Lončar, kreativni direktor i Siniša Soćanin, Senior Copywriter. Nas troje i druge kolege iz tima – majstori dizajna, digitalnih komunikacija i video produkcije s velikim iskustvom s klijentima iz prehrambene industrije – radiće na ovom projektu s puno strasti, a uvereni smo i uspeha. Ideja je naša. Znanja i motiva ne nedostaje.

 

Korisni linkovi

https://www.facebook.com/DNAcommunications/

https://www.instagram.com/dna_rs/

www.belgradefoodshow.rs

https://www.facebook.com/belgradefoodshow/

https://www.instagram.com/belgradefoodshow/

www.dna.rs