START
Učesnici konkursa prijavljuju svoje projekte i rešenja koji podstiču finansijsku edukaciju. Izborna komisija
selektuje 20 polufinalista koji predstavljaju projekte glavnom žiriju koji zatim bira 10 finalista.
Učesnici konkursa prijavljuju svoje projekte i rešenja koji podstiču finansijsku edukaciju. Izborna komisija
selektuje 20 polufinalista koji predstavljaju projekte glavnom žiriju koji zatim bira 10 finalista.
Svi finalisti će snimiti promotivni video spot u našoj organizaciji i o našem trošku, a njihov prijavljeni projekat ili predlog rešenja će na taj način biti predstavljen na sajtu Generatora, u tradicionalnim medijima, na društvenim mrežama OTP banke i mrežama partnera.
Finalisti će na finalnom događaju predstaviti svoja rešenja i projekte. Žiri će odabrati pobednike u dve kategorije koji osvajaju po 1 milion dinara u svakoj kategoriji na način opisan u Uslovima konkursa, kao i rešenja i projekte koji će dobiti posebne nagrade koje dodeljuju partneri Generatora EDU.
Biramo i nagrađujemo rešenja i projekte kojima se podstiče finansijska edukacija i koji doprinose uvećanju finansijskih znanja kod dece i mladih. Rešenja i predlozi mogu da se naslanjaju na postojeće obrazovne programe osnovnih i srednjih škola, te da se sprovode kao nastavne ili vannastavne aktivnosti. Tražimo i projekte koji “izlaze iz okvira” učionice u pravcu neformalnih inovativnih, obrazovnih praksi, kao i digitalnih rešenja.
Neka od mogućih rešenja su:
Pridružite nam se u misiji unapređenja finansijske pismenosti i doprinesite stvaranju sigurnije finansijske budućnosti!
Nagrada za prosvetne radnike će biti podeljena na dva dela, tako što će nastavnik/nastavnici u timu od najviše troje dobiti 200.000 dinara, a škola koja će zastupati ovog nastavnika/nastavnički tim dobiće 800.000 za implementaciju projektnog rešenja.
U drugoj kategoriji u kojoj nagrađujemo pravna lica ceo iznos nagrade namenjen je implementaciji projektnog rešenja.
Rešenja i projekti koje tražimo moraju da budu održivi i sa merljivim rezultatima, kao i da imaju potencijal da se šire i dugoročno sprovode.
Uticaj i promena Tražimo rešenja nastavnika (individualno ili u grupama od maksimalno 3 nastavnika iz iste ili različitih škola) u vidu obrazovnih modela, novina i praksi koja se mogu realizovati kroz nastavne ili vannastavne aktivnosti, a koja će služiti kao nadogradnja formalnom obrazovanju i pomoći mladima da lakše usvoje neophodna finansijska znanja. Nastavnici moraju da imaju saglasnost škole za implementaciju osmišljenog rešenja (u slučaju prijave grupe nastavnika iz različitih škola, saglasnost jedne škole je dovoljna).
Pozivamo preduzetnike registrovane kao pravna lica, startap kompanije, mikro i mala preduzeća, organizacije civilnog društva i socijalna preduzeća (registrovani u APR-u), da ponude rešenja u vidu neformalnih, inovativnih, digitalnih i drugih obrazovnih modela koji izlaze iz postojećih obrazovnih praksi, i tako doprinesu osposobljavanju dece i mladih za donošenje kvalitetnijih finansijskih odluka.
Izvodljivost Tražimo rešenja i projekte koji imaju jasan plan potrebnih resursa i sredstava za njihovo ostvarenje. Prednost će imati ona rešenja i projekti čija je realizacija moguća u roku od šest meseci od momenta dobijanja nagrade.
Održivost Rešenje ili projekat mora da raste sa svojim korisnicima, da bude održivo “na duže staze” i da postoji plan njegovog daljeg razvoja.